„Daiktų istorijos“ taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS 
1.1 Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.daiktuistorijos.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir pardavėjo (Rūta Sičiūnaitė, individualios veiklos pažymėjimas Nr. 771215, ir Algimantas Sičiūnas, individualios veiklos pažymėjimas Nr. 976131, toliau – „Daiktų istorijos“) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. 
1.2 „Daiktų istorijos“ turi teisę koreguoti Taisykles. Pirkėjui taikomos taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu. 

2. UŽSAKYMO PATEIKIMAS
2.1 Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirenka jam patinkančius gaminius, pagal tai suformuojamas pirkinių krepšelis.
2.2 Pirkėjas turi suvesti visą reikiamą informaciją, reikalingą prekių pristatymui: vardą, pavardę, adresą, telefoną, el. pašto adresą bei papildomą informaciją, kuri yra svarbi pristatant užsakytas prekes. 
2.2.1 Pirkėjas atsako už šių duomenų teisingumą.
2.2.2 „Daiktų istorijos“ įsipareigoja Pirkėjo pateiktus duomenis naudoti tik gaminių užsakymo bei pristatymo tikslais ir  neatskleisti jų tretiesiems asmenims, išskyrus pristatymą teikiančias tarnybas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
2.3 Po mokėjimo būdo pasirinkimo, pirkėjas susipažįsta su Taisyklėmis. 
2.3.1 „Daiktų istorijos“ neatsako už nuostolius, kurie kyla dėl kliento nesusipažinimo su taisyklėmis. 
2.3.2 Jeigu pirkėjas nesutinka su tam tikromis Taisyklių nuostatomis, jis neturėtų patvirtinti užsakymo, o dėl pirkimo kreiptis tiesiogiai elektroniniu paštu ar telefonu, ir suderinti pirkimo sąlygas asmeniškai. 
2.4 Sutartis laikoma sudaryta nuo tada, kai elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas, užpildęs visus duomenų laukus, patvirtiną užsakymą paspausdamas mygtuką „Patvirtinti“.
2.5 Po užsakymo pateikimo, sistemoje suformuluojamas automatinis pranešimas ir išsiunčiamas pirkėjo nurodytu el. paštu. Pranešime pateikiami užsakymo duomenys, tiksli suma ir sąskaita apmokėjimui.
2.6 Už prekes sumokama banko pavedimu. 
2.7 Pirkėjas mokėjimą turi atlikti ne vėliau kaip per 48 valandas po pranešimo gavimo. Per šį laikotarpį negavus pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo ir pardavimo sutarties, ir anuliuoti užsakymą.
2.8 Sutartis pradeda galioti ir užsakymo vykdymas pradedamas, gavus apmokėjimą už prekes.

3. PRISTATYMAS
3.1 Pardavėjas, gavęs apmokėjimą už prekes, ruošia prekių siuntinį ir praneša Pirkėjui apie išsiųstas/atsiėmimui paruoštas prekes Pirkėjo nurodytu el. paštu.
3.2 Pardavėjas įsipareigoja prekes išsiųsti per dvi darbo dienas po apmokėjimo gavimo. 
3.3 Prekės pristatomos pasirinkus siuntimo būdą ir pagal aptarnaujančių siuntų tarnybų nustatytus terminus.
3.4 „Daiktų istorijos“ neatsako už siuntinių vėlavimą, jei tai atsitinka dėl siuntų tarnybų kaltės. 
3.5 Negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę arba grąžinti sumokėtus pingus. Jei Pirkėjas atsisako analogiškos prekės – grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per vieną darbo dieną.

4. GARANTIJOS
4.1. Kokybiškos prekės grąžinimas:
4.1.1 Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, grąžinti kokybiškas prekes, apie tai pranešęs Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, jeigu prekė nebuvo dėvėta ar pažeista dėl netinkamo jos laikymo iki grąžinimo. 
4.1.2 Jeigu prekė gaminama pagal užsakymą ją keičiant ir specialiai pritaikant kliento poreikiams, jeigu kuriama nauja prekė - kokybiškos prekės grąžinti nėra galima. 
4.1.3 Grąžinimo išlaidas padengia klientas – pristato pats, siunčia per kurjerių tarnybas, siuntų terminalus arba registruotu paštu. 
4.2 . Jeigu prekė nėra kokybiška dėl pardavėjo kaltės, Pirkėjas įsipareigoja kuo skubiau apie tai pranešti el. paštu info@daiktuistorijos.lt arba svetainėje nurodytu telefonu ir grąžinti prekę. 
4.2.2 Nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas. 
4.2.2 Pardavėjas per protingą, su Pirkėju suderintą terminą įsipareigoja pašalinti trūkumus, pakeisti prekę arba grąžinti pinigus. 
4.3. Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės:
4.3.1 Negalima naudoti agresyvių – rūgštinių, didelį chloro kiekį ir pan. turinčių priemonių, taip pat valymo priemonių, kurių sudėtyje yra stiprių chemikalų arba naftos produktų turinčių skiediklių (t.y. acetonas, skiediklis, spiritas, ir kt.). Mes patariame valyti tik tam skirtomis priemonėmis arba ūkiniu muilu bei vandeniu. 
4.3.2 Rankinės negalima ilgesnį laiką laikyti ant saulės dideliame karštyje.
4.3.3 Nenešiojamą rankinę geriausiai laikyti spintoje, medžiaginiame ar popieriniame maišelyje ir pripildytą, kad nepakistų forma. Natūralios odos nerekomenduojama laikyti plastikiniuose maišeliuose.
4.3.4 Rankinės nėra skirtos nešti sunkius daiktus: kompiuterius, knygas ir tt. Sunkiems daiktams nešioti rinkitės būtent tam skirtas rankines ar portfelius, tam turi būti daromi papildomi sprendimai viduje.
4.4 Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas kokybės trūkumu: 
4.4.1 Nubrozdinimai, patamsėjimai nuo sąlyčio su rankomis, ištepimai).
4.4.2 Natūralios odos tekstūros atspalvio nevienodumai nelaikomi prekės kokybės trūkumu - kuo oda natūralesnė, t.y.mažiau šlifavimo, lakų bei dažų, tuo ji gali turėti daugiau randų žymių, nevienodos struktūros, bei spalvos nevienodumo, nes ji dažoma natūraliais dažais.
4.4.3 Lankstomose vietose su laiku oda pasiraukšlėja, praminkštėja; tempiama išsitempia.
4.5 Klientas taip pat atsakingas už saugų rankinės įpakavimą siuntimo metu. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas.